نکته: در حالتی که پکیج دیواری آبگرم به علت خرابی پرشر سوئیچ روشن نمی شود، هرگاه دو سیم پرشر سوئیچ را از آن خارج نماییم و اتصال کوتاه نماییم و مشعل روشن شد، متوجه می شویم که پرشر سوئیچ خراب می باشد و نسبت به تعویض آن اقدام می نماییم. 

حال این سئوال به ذهن می رسد که چرا فشار مدار کاهش می یابد ( آب داخل سیستم کم می شود) جواب بسیار ساده می باشد، گاهی اوقات در مدار نشتی وجود دارد، مقداری آب یا رطوبت در موقع هواگیری پمپ و رادیاتورها به بیرون هدایت می شود، شیر اطمینان عمل نموده و یا اینکه مقدار آب کمی را توسط شیر پرکن ، وارد سیستم نموده ایم. پس بطور خلاصه می توان گفت که دلایل افت فشار در مدار شوفاژ (C.H) می تواند به قرار زیر باشد : - نشتی مدار شوفاژ ( وجود سوراخ در سیستم و یا آب بندی نبودن اتصالات ) | - خارج شدن بخار آب و هوای محلول در سیستم و یا از طریق شیر هواگیر خودکار - پر نشدن آب سیستم به حد فشار لازم و یا عمل نمودن شیر اطمینان نکته:

N.O: یعنی در حالت معمولی کنتاکتهای آن قطع می باشد. و با بالا رفتی دما یا فشار وصل می گردد که به این نوع کلید نرمال اوپن می گویند. و کلیدهای پرشر سوئیچ آب و پرشر سوئیچ دود از این نوع هستند. نکته:

N.C یعنی در حالت معمولی کنتاکتهای آن وصل می باشد و با بالا رفتن دما قطع می گردد که با این نوع کلید نرمال کلوز می گویند. مانند سنسور حد، آکوستات روی دیگ شوفاژ